Beauty, News, Tips & Tricks

Miranda Kerr’s Training Regime

Net nu wij allemaal weer durven uitademen nu de zomer voorbij is en onze bikini’s onderin de kast verdwijnen zijn Victoria’s Secret Angels begonnen met trainen voor de komende VS show! Je kunt twee dingen doen: achterover leunen en straks in de lente weer van voren af aan beginnen of meetrainen en over een paar maanden stressvrij in je bikini stappen als de zomer onverwacht vroeg voor de deur staat.  Model Miranda Kerr twistende onlangs deze foto van haar training. Zij traint 4 keer per week 90 minuten volgens een heftig interval schema. Zo doet ze dat:

 

–       15 minuten joggen/sprinten: 30 seconden sprint, 2 minuten joggen.

–       10 minuten touwtjespringen: 5 minuten rustig en 5 minuten snel. (ok, wij zijn al blij als het uberhaupt 2 minuten achterelkaar goed gaat, maar oefening baart kuntst zeggen ze!)

–       20 minuten ladder snatches: dit zijn armspieroefeningen waarbij je de gewichten in zwaarte opbouwt. Je kunt de eerste paar keren ook hetzelfde gewicht blijven gebruiken. Doe steeds 10 keer de oefening, wissel van arm en rust even uit.

–       20 minuten oefeningen voor het onderlichaam: squats, lunges, en box jumps.

–       Weer 10 minuten touwtjespringen.

–       15 minuten op de loopband met helling: 3 minuten sprinten, 6 minuten lopen en 6 minuten joggen of achteruit lopen.

 

Wie doet er mee? Wij gaan deze workout de komende week testen (als we van deze vervelende griep af zijn)  en laten je natuurlijk weten of we er net zo Angelic uitzien als Miranda!

Reacties

reacties

Previous Post Next Post

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply